Handelsbetingelser

Bestilling af varer

Bestillinger kan foretages på følgende måder:

mail: salg@whesco.dk

Tlf: +45 4841 4900 

Eller direkte på denne side. Husk login med dit brugernavn og password.

Fragtfrit i Danmark

Ordrer under 3.500 kr. tillægges et fragtgebyr. Samt ordrer til forsendelse udenfor Danmark.

Frostvarer, her gælder specielle fragtbetingelser, ring og forhør nærmere.

Ordrer som indeholder foder eller kattegrus vil der blive tillagt en større fragtpris end 79 kr. såfremt ordren er under 3.500 kr. Prisen er: 79 kr. pr. 30 kg. eller pr. pakke vi skal afsende

Order under 500 kr. bliver tildelt et ekspedition gebyr på 50 kr. Dette gælder også, hvis man selv henter ordren her på adressen.

Bestillingsvarer indgår IKKE i den samlede ordre. 

Bestillingsvarer kommer på en ordre for sig selv og er denne ordre ikke over fragtgrænsen, vil der blive tillagt fragt.

Fragtprisen gælder brofast øer.

Ikke brofaste øer 5000 kr ved fragtfri levering ved pallevarer.

Fragt udenfor DK gælder specielle priser / vil fremgå af din ordrebekræftelse

Sverige Fragtfrit ved 6000 Dkr

Norge Fragtfrit ved 10.000 Dkr.

Varer som ønskes sættes og hvor der ikke kræves underskrift på modtagelsen er for modtagers egen regning såfremt forsendelsen er ødelagt eller ikke kan findes.

Varene bliver leveret til kantsten eller butik. Kræves der ekstra indbæring eller lignede specielle ting vil der kunne opkræves ekstra fragt. Vi kan notere eventuelle ønsker for leveringssted, men kan ikke garantere fragtmanden gør det, med mindre man har betalt for det. Alle specielle ønsker står Whesco ikke indefor. 

Transport:

Reklamation af defekte varer skal ske straks  ved modtagelsen, både  til fragtmanden og Whesco.

Retur:

Alle vare der ønskes returneret skal være med forudgående aftale med Whesco.

Ønsker kunden at returnere en vare som ikke er en reklamation, er dette for egen regning, samt at Whesco forbeholder sig ret til en dekort på 5% på returnerede / komplette varer.

Alle lånte reoler/ frysere / udstillingsudstyr til eks. foder, legetøj osv. skal returneres for egen regning til Whesco´s adresse på et givent tidspunkt Whesco foreskriver dette.

Alle leverede varer tilhører til fuldt og endeligt Whesco Trading, indtil en given faktura er betalt. 

Reklamationer:

Vedr.: fejl leveret varer / fakturering skal ske indenfor 7 dage, oplys venligst følgeseddel / faktura nr.

Ved modtagelse af forsendelsen bedes der kontrolleres antallet stemmer overens med fragtbrevet, samt at der ikke findes tydelige skader på gods/emballagen. Evt. skader skal oplyses på fragtbrevet. Evt. skader som bliver opdaget efter pallen/pakken er brudt skal oplyses til Whesco inden 7 dage.

Betalingsbetingelser

Nye kunder

Alle nye kunder bliver kontrolleret hos RKI.

Nye og eksisterende kunder—efter kreditvurdering, og altid forudbetaling ved de første leveringer.

8 dage netto. - Dog er alle kunder udenfor Danmark forudbetaling, med undtagelse af Tyskland som er efter aftale. 

 

 

TAK FOR DU VALGTE WHESCO

Whesco Trading I/S Skanderborgvej 3 Humlum, 7600 Struer 

Tlf. +45 4841 7900. Email: salg@whesco.dk